tiistai 21. elokuuta 2012

Kortteja, kortteja...

Mulla oli viime viikko lomaa enkä tainnu yhtään korttii tehä kaikkee muuta kyll iha sujuvasti. No tänään on korttitehdas sitte ollu toiminnassa oikee urakalla. Täss näitä nyt tulee ;)

Tää eka kortti on leimasikuva mikä jo keväällä ostin Mulperin askartlukaupasta. Mä värittelin sen jo aikoja sitte ja nyt vasta sain kortiksi. Musta toi on nii kiva leimasin ja ku ton värittelyn voi tehdä silleen suurin piirtein nii on aika helppo väritettävä.
Tää seuraava on sama leimasin kuva mut kun taustaa hiukan muuttaa nii kortti saa ihan erillaisen ilmeen. Itte tykkään enemmä tästä kun toi sininen on vaa mun väri :)


Sitten onki taas tälläne vintage kuva. Tässä oon käyttäny Memori boxin stanssia. Oon värittäny ton stanssatun jutun Distress inkillä mistä saa nii rustiikkisen näköstä tarpeen vaaties.

                                        
Mä en oo oikeestaa koskaa tehny mitää tummasävysii korttei mut tykkään tästä paperist nii ajattelin et korkee aika kokeilla siitäki jottai. Toi paperi on Twilight paperikosta missä on muuten iha makei paperei. Vähän sellasii tumma sävysii mut tosi hienoi.

Toinen tummasävynen kortti mikä on samasta paperikosta. Ajattelin tehä vähän rokimman kortin mut ei se oo oikee mun alaa. Siis tästä ei tullu sellane mitä mulla oli mielessä mut niinku kaikessa harjotus tekee mestarin. Täytyy vaa koklailla uudellee nii ehkä tummat jututki alkaa sujumaa.


Vikana onki sitte tällänen vauva kortti. Oikeesti toi kortti ei oo noin tumman lila mut mun kuvaus taidot on vähä nii ja näi :) Toi on ihana leimasin mitä mä sain kaverilta lainata (Kiitti Tea) ja se on nii söötti. Toi liila kuuluu kans mun lemppari väreihi. Mä oon muuten leimannu ton kuvan nii et eka laiton leimasimeen Versamarkkia ja sitte Distress inkkii. Sen jälkee päälle kirkast kohojauhetta. Kuvasta tuli vähän kohollaan oleva ja lila väri tuli syvemmäks.
Siinnä kaikki täll kertaa kiva kun kävit kattomas. Kaikki kommentit on tervettulei :)

1 kommentti:

  1. Voi sinua Tuire. Ihanuuksia kyllä kerrakseen.Sulla on ollu kyl ihana vapis ja naamakirjasta luin, että oikee pehmeälasku:) Mulla kans tänää vapis ja jotakin yritän saada aikaseksi:)

    VastaaPoista