maanantai 12. marraskuuta 2012

Lisää Joulukortteja...

.... tässä taas lisää muutama joulukortti. Mä tossa selailin kaikki Joulukorttini läpi ja totesin et ne kyll näyttää kaikki jotenki nii samanlaisilta, paperit ja sävyt vaa muuttuu. No kait tää on sitt mun tyyli mut olis oikeesti kivaa tehä jottai erillaista mut ku alottaa nii samaan vanhaan aina päätyy:)
Toisaalta mun ura kortintekijänä on viellä nii lyhyt et varmaa tulee muutosta tapahtumaanki vuosien varrella. Oon alottanu kortteilun vast n.3 vuot takaperin ja ylensäkki tään paperi askartelun. Sitä ennen puuhastelin kankaitte, lankoje, servettien ja helmien kans.
Korujen tekemine onki jääny ihan kokonaan pois ja tarvikkeetki oon laittanu jemmaan ... osa on menny jo myyntiinki. Ehkä sitä viel jonai päivänä innostuu siitäki uudestaan mut kun ite en oo mikään koru ihminen (siis käytä koruja) nii ei silleen enää innosta.
Joo mut nyt noihin kortteihin sen enempiä selittelyjä kuvat puhukoot puolestaa.

 

 

 

 

 

 
Kiva kun kävit kattomas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti