sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Ettei kenellekkään jää epäselväks niin.....

.... nää laatikot on mun juttu:) Toivottavasti ette kyllästy kun multa ei kortteja ilmesty tänne blogiin pelkkiä laatikoita vaa.
Nyt on vaa kauhee draivi päällä ku on loma ja aikaa. No kyllähä mä muutaki oon tehny ku askarrellu, vähän on reissattu ihan vaa päivä reissuja mut kummiski. Pihahommia tehty ja pyykättyki:)
Täss nyt tulee kummiski pari uutta loodaa mitkä oon saanu valmiiks ja jottai tuoll odottaa viel kuvaamistaki.

Tää laatikko on yks kolmen sarjasta ja sellanen vähä niinku aarrearkun näkönen. Mulla on täss taas Maja Desing paperit ne on vaa nii hempeitä ja sopii näihi.
 
Päälikannessa taas kukkakoristeet, iso rusetti ja sitte tollanen sydän koriste. Toi sydän koriste oli alunperin sellanen harmaan valkonen eli oon sitä hiukan väritelly.

 
Sisäpuoli samoilla papereilla ja kannen sisäpuolella kukkakoriste.

 
Laatikkoa kiertää helmikoristeet ja kulmissa on rusetit. Kannen yläreunassa kans valkonen pitsi.
Tää laatikko on jo varattu ja lähdös maailmalle:)

 
Tää on sitte laatikkosarjan pienin laatikko.

 
Kannessa kukkakoristeet ja samasta koristesarjasta ku tossa edellisessä tollanen sydän koriste. Tähän laitoin kans litteen helminauhan kiertämään.

 
Sisäpuolella samaa paperii ja kukkakoriste samoista kukista ku kannen päällä.


 
Tässä menee kans pitsi tossa kannen reunassa ja kulmissa rusetit.

 
Tässä nää täll kertaa ja niinku sanottu lisää seuraa:)
Kiva kun kävit kattomassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti