tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kiirettä on pitäny....

... ja viel sitä kiirettä riittää muutamaks päiväks ja sitte vikan lomaviikon viettoon:)
Uusia juttujakin oon tehny ja edelleen tulollaan mut en vaa oo kerenny tänne päivitteleen. Mistähän sitä sais lisätunteja vuorokauteen ku tuntuu et aika loppuu aina kesken.
Mut tässä nyt sitten yks uusimpia laatikoita mitä oon tehny:

Tää on nyt sellanen arkun mallinen lipas.Tässä kannesta kuvaa. Kansi on koristeltu pitsillä ja kukilla. Niin ja tohon toiseen kulmaan piti saada jotain pientä niin kiinnitin siihen bling pätkän.

 
Oon jälleen kerran maalannu laatikon ensin ja sitten liimannu sitten  paperit. Koristeena reunassa on valkonen pitsi minkä päällä kapeampi sininen pitsi.

 
Tässä vähän sivukuvaa.

 
Sisälle pohjaan ja kannen sisäpuolella myös tota samaa paperia.

 
Siinnä tää täll kertaa.
Mulla on nyt tuolla feissarissa oma profiili näille mun tuunauksille ja sitä kautta mahdollisuus joitain ostaakki. Osote on tässä: https://www.facebook.com/murulan.tuikku
ja ihan jos hakukenttään laitta murulanaskartelut nii pitäis löytyy silläkin.
Kiva kun kävit kattomassa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti