torstai 5. syyskuuta 2013

Muistolaatikko tyttövauvalle...

.... tähän vois laittaa kaikki pienet jutut niinku eka tutti, hampaat, hiuskiehkura, neuvolakortti, kortteja ym..
Siis muistoja siitä ihan vauva ajasta. Miten kiva niitä sitten aikuisena olis kattella.
Meillä ei nyt suvussa oo ku yks vauveli tulollaan ja hänestäkään ei tiedä kumpi tyttö vai poika. No varalla on hyvä olla molempia laatikoita. Kastelaahjana tälläsen vois antaa.

Mut sitte laatikkoon. Mä oon taas käyttäny noita Maija Desing papereita ne kun sopii näihin hempeempiin töihin. Tähän päälikanteen oon tehny valkosesta huovasta tollaset pienet töppöset (vinkin niistä sain jostain netistä mut ohje tuli ihan kokeilemalla kun noin pientä ohjetta en löytäny mistään). Sitten siinnä on pieni vauva eli netistä ostettu digi kuva mihin oon tehny pitsistä kehyksen.
Kannen reunaa kiertää vauva aiheinen nauha.


Sivussa on taas pitsiä helminauhaa ja tollasta kukka nauhaa. 


Noi pitsit ja nauhat kiertää koko laatikon. Jalat on taas puuhelmistä minkä kanssa mulla onki ollu vähän ongelmia. Helmi kun on pyöree nii sitä on vaikee kiinnittää kunnolla. No kekkasin sitte et ku karkeella kynsiviilalla viilaan sitä toista puolta nii saan siihen hiukan tasasta kohtaa. Pelkällä kuumaliimalla noi jalat ei pysy kunnolla.


Tässä kannen sisäpuoli eli siinnä on tollanen leike mihin voi kirjottaa vaikka saaja vauvan strategiset mitat.


Sisällä oon käyttäny tota samaa paperia.


Sellanen laatikko tänään ja näitähän on sitte tulossa lissää. Jossai vaiheessa tarttis joulukortit pistää alulle mut ku ei vaa oo vielä joulu fiiliksiä. No näillä mennään nyt.
Kiva kun kävit kattomassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti