maanantai 25. marraskuuta 2013

Pari laatikkoo tuli taas tehtyy....

... ja tässä niistä toinen.
Joulu lähenee uhkaavasti ja korttitehdas on ollu käynnissä mut siinä samalla on pitäny noita laatikoitaki vääntää. Meikäläisen joulunalus aikaan kuuluu vaan yhdet myyjäiset. Sinne menen laatikoitten, korttien ja pienten koristeitten kanssa. Miten kauppa käy sen aika näyttää mut toivottavasti jotain pientä ees meinaa mulla loppuu säilytystilat.
Tarttis varmaan miettii jottai muuta tekemistä noi laatikot kun vie kumminki aika paljon sitä säilytys tilaa ja omaan käyttöön niitä ei voi kauheesti tehä.
Mut asiaan eli tällänen laatikko tällä kertaa:

Ekana kuvaa päälikannesta eli ruusu paperia niinku aina. Mulla kävi sellanen moka et aloin innoissani tekemään tota kantta ja sitte ku sain osan tehtyy huomasin et olinki laittanu kukat ja kuvan väärinpäin. Siis lukko oli niinku takana päi. Ei muuta ku varovasti kuva irti ja uudelleen kiinnitys. Kukka koristeita vaan vähän entrailin eli siks tossa etualalla on isompi toi kukka juttu. No vähän erillaista tuli ku ylensä mut näitähän sattuu ku intoo on enemmä ku huolellisuutta:)
 
Tässä sivulta eli aika perinteisellä kaavalla mennään. Mä en jotenki ossaa tehdä erillaisia laatikoita. Yrittäny oon mut sit ne ei vaan oo omaan silmään sellasia mun juttuja.

 
Sivulta

 
Kannen sisäpuolella samaa paperii ja kulmiin leimattu koristeet.

 
Sisälle laitoi samoja papereita ilman sen kummempii kommervinkkei.

 
Eli siinnä tämä nyt on. Toinen laatikko minkä tein on sinisävynen yritän saada senki blogattuu tässä lähipäivinä.
Kiva kun kävit kattomassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti