torstai 19. joulukuuta 2013

Jotain muuta välillä...

... siis en ees muista tälläisiä tehneeni. Kävin tossa mutsin tykönä ja nää osu sieltä silmiin. Jossain vaiheessa olen tehnyt ja sitte antanu hänelle mut ilmeisesti nii kiireen vilkkaan etten oo ees kerenny ittelle kuvia ottamaan. Nää kuvat ei niin kauheen hyviä ole kun on tabletilla otettu ihan normi valossa mut saahan näistäkin jotain selvää.

Kyseessä on siis kanvas taulupohjaan tehdyt "taulut" ja kuvaa tulee tässä.

Kauheen hyvin mä en ees muista et mitä oon näihin laittanu tai miten tehny. Luutavasti oon maalannu taustaa ensin ja sitten oon kiinnittäny taustaan pitsi kangasta missä paljettia.
Toi kuvan on siihen kiinnitetty seuraavaks ja sitten jotain helmikoristeita. Tietysti paljon kukkia ja reunaa kiertää koriste nauha. Siinnä kait suurinpiirtein mitä oon tehny.

 
Tässä toinen saman kaavan mukaan tehty. Oon muuten kait leimannu tohon reunaan jotain kiekuraa kullan värisellä kohojauheella. Aika vaikee muistaa näi pitkän ajan jälkeen mitä kaikkee oon tehny mut kuvat puhukoot puolestaan.


 
Sori vielä kuvan laatu mut on ihan seinässä otettu ja valaistus oli mikä oli. Mut tällästäkin on siis tullu tehtyy. Kiva kun kävit kattomassa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti