perjantai 28. maaliskuuta 2014

Mixed media on nii....

.... koukuttavaa. Se on nyt mun viimeisin aluevaltaus kaiken muun ohessa.
Muutama työ on tullu tehtyä mutta tässä viel ihan opetellaan. Mä en tiedä et mite muut tekee noita töitä mut mun tyyli on tää.
Eli otan tyhjän kanvaspohjan eteen ja sitte alan tekee siis ei mitään etukäteen suunnittelua vaan ihan mitä mieleen tulee.
No sen verran etukäteen tätä seuraavaa työtä suunnittelin et hankin siihen perhosia. Mut ei mitään ajatusta miten niitä laittaa tai käsittelee ja tällänen siitä tuli:)

Homma tietty lähti siitä että ekaks gessosin ton pohjan. Sitten tein siihen paksummalla gesso tyylisellä pastalla kuvioita maskin kanssa mitkä ei kylläkään tässä kuvassa näy.
Sitten laitoin perhoset suunnilleen paikoilleen ja sovittelin tekstin. Kukkasten kiinnitys ja sen jälkeen hauskin juttu eli noitten mistien käyttö. Tällä kertaa mä en maalaillu taustaa eikä siinnä ollu myöskään mitään kuvio papereita. Kaikki väri on tullu erillaisilla suihkutettavilla misteillä.
Perhosiin levittelin samoja aineita pensselillä.


 
Tässä seuraavassa näkyy vähän tarkemmin yläreunaa.

 
ja tässä sitte alareunaa.

 
Harmittaa että näissä kuvissa ei näy sitä hohtoo mikä tossa taulussa oikeesti on. Noi mistit sisältää niitä kimalteita mitkä tekee sellasen hohtavan jäljen. Tottahan niitä saa ihan niinku mattoinaki mut mä tykkään enemmä näistä.
Mut hei kiva kun kävit kattomassa vaikka mä oon taas vähän laiskasti blogia päivitellykki.
Yritän olla reippaampi. Mukavaa kesän odotusta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti