sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Koristeellinen viiri...

.... jonka pohjat on tullu hankittua jo aikoja sitten tuli valmiiksi.
Askartelupuoti Mulperista aikoinaan ostettu viirin pohja on pyöriny mun pöydällä kerran jos toisenki ja aina vaa jääny tekemättä. No nyt sitte iski innostus ja tällänen siitä tuli.

Tässä siis alkuperänen paketti ja malli tosta pelkästä pohjasta.

 
Tässä on sitten kuvaa viiristä kokonaisuudessaan. Kuva on vaan niin kauheen pieni että ei siitä kauheesti näy mutta alla kuvaa kaikista yksitellen. Mä oon kiinnittäny kaikki viirit pitsinauhaan ja välissä on sitte nauha rusetti.

 
Tein kaikki viirit vähän eri sävysiksi ja tässä on viherä. Eli pohjan päälle oon laittanu pitsi kangasta ja sitten kaikkea mahdollista vihreän sävystä mitä mun varastoista löysin. Keskellä on sitten leimattu mietelause jonka leikkasin ja kiinnitin 3:melle eri sävyselle kartongille.

 
Sitten lilan sävynen ja samoilla jutuilla mennään eli pitsiä ja nauhoja liilan sävyissä. Tässä on pari omatekosta kukkaa myös.

 
Sitten ruskea  tässä on samat jutut paitsi että kiinnitin pienen keijun ylä nurkkaan ja toisella puolella on oma tekemä kangas kukka.

 
Vaaleanpunainen tässä kans pieni keijukainen ja kukkia. Iso kukka on paperikukkanen ja pienempi akryylia.

 
Sitten olis keltanen ja samoilla mennään keltasen ja oranssin sävyissä. Tähän löysin tollasen balleriinan jolla kylläkin on jalka poikki mut sen sai piilotettuu kukkien taakse. Näistä kukista olen itte tehny pienet ruusun nuput.

 
Viimesenä sininen joka oikeesti viirissä on ensimmäisenä. Eli samoilla mennään pitsiä kukkia ja muuta sinisävystä.

 
Eli tällänen juttu täll kertaa ja lisäilen taas uutta kun saan kuvattuu ja tehtyy. Kiva kun kävit kattomassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti