torstai 19. helmikuuta 2015

Inspiraatio taulu....

... mikä toimii myös pienenä "ilmotustauluna". Siis mullahan on olkkarissa nojatuoli ja siinnä vieressä sellanen olkkari käsityö piste :) Eli ku tulee kateltuu telkkarii nii siinä on hyvä tehdä kans jottai. Ylensä kudon tai virkkaan mut kyll jotai muutaki tulee aina puuhailtuu kun ei vaa osaa olla ilman tekemistä.

Tässä on valmis taulu. Ihan mun näköne eiks vaa :)

 
Mulla oli siis valmis kehys, joku vanha kehys jonka sain mutsin varastoista. Kehys oli alun perin liian iso siihen paikkaan mihin sen halusin eli sahasin siitä välistä palan pois.

 
Nitojalla mä sit kasasin osat yhteen ja hyvin näyttää pysyvän.

 
Tässä viel oikeelta puolelta ja kehys oli tummanruskea.

 
Tässä viell valmis työ kokonaisuudessaan.

Mä kiinnitin tonne taustalle 2mm konepahvia ja siihen päälle kuviollisen puuvillakankaan. Sitä kangastahan ei näy koska sen päälle liimasin pienen pöytäliinan. Kehyksen ensin gessosin, sitten tein maskilla ja modeling pastalla siihen kuvioita. Kaiken kuorrutin eri sävysillä misteillä ja tässä lopputulos. Sitten kiinnittelin siihen itse tehtyjä kangaskukkia, nauhoja, vanhan korvarenkaan ja kaikkee kivaa nättii mun varastoista. Pari koristeltuu pyykkipoikaa siinä on kans mihin voi jotai kiinnittää.

 
Toisessa kulmassa on kans noita kukkia ja alareunassa pieni tasku minkä tein pitsi liinasta. Tään on tarkotus innostaa sitte ku inspiraatio on kadoksissa ja samalla toimii tauluna mihin voi kiinnittää vaikka muistilappuja.

 
Tässä vikassa kuvassa näkyy sitte mun olkkarin käsityönurkka missä tää taulu on. Kuva on vähä kirkas ku oli pakko salamalla ottaa mut siellä se taulu nyt on paikoillaan.

 
Kiva kun kävit kattomassa:)

1 kommentti:

  1. Toimii! Ja kauniiseentauluun on ilo laittaa inspiksiä ja ottaa työn alle. Joskus aikaisemmin oli Inspishaasteessa teemana vastaava ja siitä jäi itselle taulu joka on käytössä ollutkin.

    VastaaPoista