maanantai 19. lokakuuta 2015

Mixe media kanvas....

.... kurssilla olin tossa pari viikkoa takaperin. Riikka Kovasin veti kurssin Donnossa ja mukavaa oli jälleen kerran niinku aina Riikan kursseilla. Mä jotenkin tykkään hänen tavastaan opettaa, hän antaa tilaa liikkua eikä oo sellasta oikeaa tai väärää tapaa tehdä.
Tällä kertaa kurssiteltiin kanvas taulun parissa ja nii paljo uusia juttuja taas tuli opittuu.
Mun kanvas työ ei tiettykää oo ihan sellanen ku olisin halunnu, jotenki mä en osaa lopettaa ajoissa. Nyttenki katoin jossain vaiheessa et tästähän tuli kiva mut sit piti mennä vielä hiukan lisäämään... ja lopputulos ei kyll menny parempaan suuntaan.
No mä oon nii harjottelija noissa hommissa et ei se haittaa. Pääasia että oli mukavaa ja jotai sai aikaseksiki. Tässä sitten se kanvas.

Eli kanvas pohjalle ensin papereita (jotka ei tietty tässä enää kunnolla näy), sitten vähän verkkoa, maaleja, gessoa jne. ja silleen pohja oli valmis. Sitten siihen päälle alettiin liimaamaan kaikenlaista pientä härpäkettä. Sydän päälystettiin alumiini teipillä eli siitä piti tulla sellasen metallisen nkönen (siinnä kohtaa mulla meni hiukan pieleen). Sitten kun kaikki oli kiinnitetty paikoilleen niin erillaisilla suihkeilla värjättiin koko homma ja tällänen tuli.

 
Tässä hiukan tarkepaa kuvaa yläosasta.

 
Ja tässä alaosasta.

 
Siinä kaikki tällä kertaa. Tästä on hyvä jatkaa harjottelua ja odotella seuraavaa kurssia. Kiva kun kävit kattomassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti