sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Pari uutta skräppisivua...

Alottelin nää jo viikolla mut nyt tuli valmiiks ja sain jopa kuvattuu samalla.

Tää eka on meijän häistä eli kirkossa otettu kuva. Me ei sillon aikoinaan käyty ollenkaan valokuvaamossa ja muutenki häät oli tosi pienimuotoset mut sitäki ikimuistosemmat. No joka tapauksessa tässä on siis tämä en mä osaa täst mitää sen erikoisempaa kertoo. Taustapaperi on Magnolian minkä mä sivelin kessolla et värit olis vähä himmeemmät. Sitten siinnä on silkkikukkia noi liilat ja perhoset on sellasii kangas merkkejä mut musta ne oli ihan kivat tohon. Nyt ku kattelen nii olisin siihen voinu lisätä meijän nimet eikä pelkkää päivämäärää mut voi olla et viellä muutan sen jahka kerkeen.

 
Me ollaan siipan kanssa henkeen ja vereen kissa ihmisiä. Mirrejä meillä onki 6 eli Ville, Risto-tyttö, Sintti, Eemeli, Sylvi ja Jaska-tyttö. Tossa kuvassa isompi kissa on Kalle joka nyt on jo kissojen taivaas ja Ville joka on täll hetkell meijä vanhin. Siis Kalle on tossa kuvassa toi isompi kissa ja oli kyll maailman paras kissa :) Mut sit tohon sivuun se on tollanen ruskee sävynen mihi sitte hiuka värii kukkien kans. En mä oikeen mitää ihmeellist osaa tosta kertoo ku oon vaa pinonnu juttuja päällekkäi:)

 
Mut siinnä sivut täll kertaa. Toi sivujen tekemine on tosi kivaa ja mä luulen et tästä tulee uus aluevaltaus mun askarteluihi.
Kiva ku kävit kattomassa:)

1 kommentti:

  1. Tosi kivoja ja kauniisti koristeltuja. Pidän kovasti väri valinnoistasi.

    VastaaPoista