sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Graphic45 Bird Song papereista laatikosto...

Niinku mä tossa jo aijemmin kävin hehkuttamas et oon ihan hulluna Graphic45 papereihin ja oikeesti varsinainen paperi hamsteri. Viime viikolla sain noi uudet paperit ja sormet on syyhyny niistä jottai tekemää ja tässä nyt eka juttu.
 
Eli tein tälläsen pienen lipaston. Laatikot ja runko on tehty pinko pahvista jota mä kyll jouduin vähä konepahvilla vahvistamaan ku se on sen verra lötköö. Paperit on sit nii ihanat ettei mitää määrää. Laatikoston nupit on tehty sellasista Kiinalaisista rahoista joissa on lasihelmet nuppina. Noi lipaston jalat oliki sit oma lukunsa. Mulla on sellasii puisii lankarullii minkä sit sahasin kahtia nii siitä tuli jalat. Se sahaamine oliki aika hermoi repivää. Hopea sahalla sahasin sormet tönkkönä ja 3 terääki sain katki mut jalat on ny paikoillaa:)
 
 
Tässä sit sivulta noi laatikot mä maalasin päältä ja sisältä mut toi väri on vaa aika karmee. Täytyy mennä täydentää akryyli maali varastoja Mulperiin mulla ku kaikki pullot alkaa olla tyhjillää ja värejäki pitää saada lissää. Noihin reunoihi oon käyttäny Washi teippiä mikä on tosi kätevää.
 

 
Tässä on sitte laatikosto päältä. Siihen taittelin tollasen viuhkan ja noi kuvat on leikattu noista papereista. Siinnä on kans koristeena noita Kiinalaisia kolikoita ja tollanen tupsu koriste joka muuten on ihan oikeesti Kiinasta tuotu. Ton viuhkan takana on muuten paikka tai sellane lokero mihin voi jonkun jutun laittaa pystyyn siis niinku papereitte säilytys välikkö.

 
Tässä viell vähä lähempää toi päälinen.

 
Siinnä sit kaikki täll kertaa. Viellä en tie et mitä tossa laatikostossa säilyttelen mut kait se tonne mun askartelu nurkkaukseen saadaa mahtumaan.
Kiiti ku kävit kattomas:)

2 kommenttia:

  1. Tää on ihan mieletön! Kaunis ja upea sekä loistavan taidokas. Ei voi sanoa mitään muuta kuin kerrassaan upea kokonaisuus.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, musta noi graphic45 paperit on nii ihanii et ne kyll innottaa tekeen kaikkee erillaistaki :)

    VastaaPoista