tiistai 16. huhtikuuta 2013

Suruvalittelu kortit....

..... on mulle ihan uus juttu oikeen piti miettii et millasii ne ylensä on. No muutaman sain sitte väkerrettyy ja tässä niitä on.

Tässä ekassa valkonen helmiäis kartonki pohjalla siis A4 kokonen jonka oon taittanu kahtia. Sitte laitoin yksvärisen tumman harmaan kartongin siihen ja tollasen kuvan joka on joskus jostai mulle ajautunu. Teksti on ääriviiva tarroilla kun mulla ei oo mitään aiheeseen sopivaa leimasinta.

 
Tässä pohjalla samanlainen kartonki. Kuviopaperin päälle liimatut ruusut. Teksti puuttuu vielä kun mulla ei ollu ku hopeen värinen teksti ja tohon korttiin kullan värinen sopii paremmi.

 
Samalla kaavalla mennään mut tässä pelkkä kuviopaperi mihin teksti on laitettu.

 
Tää vika on vähän pienemmän kokonen. Paperina oon käyttäny Twilight paperikosta yhen sivun ja sopii tohon ihan hyvin. Ei siihen sitte muuta ku teksti yksinkertanen mut ei tollanen kortti voi kauheen rönsyilevä ollakka.



Siinnä kaikki täll kertaa. Pari korttii tuolla viel odottaa kuvaamista. Mä en tie mut toi kortteilu ei vaa oo viimeaikoina maistunu. Vähän väkisin sitä täytyy aina yrittää väkertää.
Mut kiva taas kerra ku kävit kattomas :)

2 kommenttia:

  1. Ain ne olikin sun tekemiä! Mä luulin et Minnan. Tyylikkäitä ja kiitosta saivat myös tilaajalta.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! ja juu aina välillä Minna kyselee josko kerkeis muutaman kortin sinnekki tehä. Musta ihan kiva ku tietää ettei ne jää omaan varastoon makaamaa niinku ylensä:)

    VastaaPoista