tiistai 18. kesäkuuta 2013

Pitkästä aikaa päivittelyä....

.... tännekkin. On ollu vaa nii kiirus ettei oo kerenny ja nytkin ihan pieni juttu.
Tässä seuraavana askartelevalle kaverille synttärilahja.

Eli tällänen arkun mallinen laatikko minkä ensin maalasin luonnonvalkosella akryylimaalilla. Sitten päälle Magnolian ruusupaperia. Paperin reunoihin olen töpöttäny samaa maalia meikkisienellä niin se vähän häivyttää paperin ja taustan rajaa.

 
Kannen reunaa kiertää pitsi ja noissa nurkissa on myös pitsikoristeet ja niiden päällä pienet rusetit.

 
Sori et tää päälikansi tuli nurinperin enkä sitä osaa käääntää oikeinpäin. Siinnä on mulperi kukkasia ja jostain leikattu kuva mihin tein kehyksen helminauhasta ja pitsistä.

 
Kannen sisäpuolella kans pienet kukka somisteet.

 
Sisälle laitoin vähän kukkasia ja nauhoja. Niitähän ei ole askartelijalla koskaan liikaa. Korttina toimi täll kertaa Graphic45 paperisetistä leikattu kuva jonka takapuolella onnen toivotukset.
 

 
Siinä tämänkertainen tekele.
Olen tehnyt elämäni ekan kangas albumin ja siitä yritän seuraavaks ottaa kuvia ja laittaa tänne päivityksen. Mulla on kans yks tuunattava seinäkello tossa vaiheessa eli sekin tänne jossain vaiheessa ilmestyy. Onneks loma alkaa parin päivän päästä nii on aikaa tehdä vaikka mitä :)
Kiva kun kävit kattomassa :)

1 kommentti:

  1. Voi miten kaunis rasia! Ei muuten pidä paikkans - lomal vast kiire on vaikkei tekis yhtikäs mitään! Mä olen tehny lomalla vaan yhen kantapään... Hauskaa Juhannusta!

    VastaaPoista