sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Sunnuntain pika tuunaus...

... tulee sitte tässä. Oikeesti mä oon yrittäny vähä siivoilla tuolla askartelu tilassa jos vaiks tulis vähä enemmä tilaa mut toivotonta. No sain mutsilta tollasen pahvisen laatikoston, itteasiassa mä oon sen joskus mutsille antanu ja hän oli sitä sitte tuunaillu. Nyt se laatikosto kulkeutu takas mulle ja pakkohan se oli laittaa uuteen uskoon ennen käyttöönottoa.

Eli tällänen siinnä on neljä laatikkoa, kaks on jossai vaiheessa kadonnu taivaan tuuliin. Mutsi oli sen päällystäny kankaalla. Otin sit kankaat pois ja laitoin sen uuteen uskoon.

 
Tässä viel sivulta.

 
Laatikot on aika reilun kokosii ja meinasin et tähän laitan leimasimet ja kopiopaperit sitte tonne alas missä ei oo laatikoita.

 
Tässä se on sitte tuunattuna. Sori ettei nää sivukuvaa mut kerkesin laittaa paikoilleen enne ku kuvasin eli nyt vaa kuva tästä edestäpäi. Mut ihan kiva siit tuli oon tyytyväine.

 
Siin kaikki täll kertaa, kiva kun kätit kattomas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti