lauantai 13. heinäkuuta 2013

Välillä muutama kortti ....

.... jotka on tehty jo aikoja sitten mut jääny bloggaamatta. Niinku mä oon aijemminki sanonu et oon surkee noitten korttien kans. Vähemmän tulee kortteja tehtyy, ihan vaa sillon ku tarttee ja jonku verra on varastossa kun joku aina kyselee.
Itteasiassa varastoo tarttiski täydentää ja koht tarttis joulukorttejaki alkaa painaa.

Tää eka kortti on tehty omiin tarpeisiin eli vanhempani täyttää 70v ja viettää 50v hääpäivää. Kahvikekkeri kutsuja piti sitte tehdä. Mä oon ostanu tään leimasimen jo viime syksynä leimailutaivaasta ihan tätä kutsuu varten. Värittelin sitte talven aikana noita kuvia eli kaikki kutsut on vähän erillaisia. Tausta hommelit on kaikissa samat ihan simppelit mut kuva on kyll iha niinku mun vanhemmat :)

 
Täänki kortin oon tehny jo aikoja sitten. Toi taustapaperi on musta ihana sininen ku on mun lemppari väri. Leimakuvan on ostettu Mulperin Minnalta jossain vaiheessa ja ihan kiva väritellä.

 
Tässä ihan simppeli tummempi sävyinen kortti. Tässä käytetyt paperit on Graphic45 French Garden sarjasta. Musta siinnä on tosi ihania papereita.

 
Tää seuraava on samoista papereista tehty vähän syksysempi onnittelukortti.

 
Siinnä tään kertanen korttipläjäytys. Ei mitään kauheen ihmeellistä mut jos sais aikaseks lisää ni tääll kyll näkyy.
Kiva kun kävit kattomas:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti