lauantai 13. heinäkuuta 2013

Itämainen minilabumi....

..... jonka oon tehny jo aikoja sitten mut nyt vasta sain blogattuu.
Tämä minialbumi on jo annettu eteenpäin ja en sitä sillon alunperin kerenny kuvaamaan. Onneks nyt kesälomareissulla sain siitä sitte kuvat vaiks onki jo käytössä.
Eli tää on itämais tyylinen minialbumi jolle tein myös oman laatikon.

Tässä on nyt ekana tää laatikko. Pohjana on ihan pahvinen laatikko (jossa tuli joulun aikoihin joku kylpysetti) jossa muovi ikkuna. Mä oon päälystäny koko laatikon Graphic45 Bird Song papereilla. Ikkunan ympärillä on leveää koriste nauhaa ja nyöri koristeet. Kukkia kans tietysti ja kiinalainen kolikko.

 
Laatikkoon kiinnitin kans tollasen koristeellisen lukko systeemin. Noit mä oon muistaakseni löytäny Sinoperista ja niitä oli eri kokoisia ja mallisia.

 
Sisäpuolella mustaa venetsian pitsiä ja punasta koriste nyörii. Perhonen on puukuvio jonka oon maalannu kulta maalilla.

 
Tässä itte kirja tää on loppupeleissä aika simppeli eli päälikannessa on paperisarjasta leikattuja kukkasia jotka on liimattu koholleen. Metallinen kyltii missä saajan nimi. Toi punanen tupsu mikä näkyy sivussa on sidontaan käytettyjen nauhojen pää.

 
Kanen sisäpuolella papereista leikattu naishahmo joka toimii samalla taskuna missä simppeli kortti.

 
Sivut on simppeleitä osassa tilaa tekstille ja osaan voi laittaa valokuvia.

 
Valitettavasti en tästä voinu tään parempia kuvia ottaa kun albumi oli jo saajan käytössä.
Tässä tämä täll kertaa, kiva kun kävit kattomassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti