perjantai 27. syyskuuta 2013

Pitkästä aikaa...

.... tuli tehtyä jotai muuta kun laatikoita. Ostin tossa sellasen kanvas pohjan johon halusin kokeilla mixed media juttua. No toi ei vaan oikeen oo mun alaa tai ei lopputulos ainakaan oo sellanen ku olisin halunnu.
Tää eka kuva on niinku alkuperänen eli tällänen siitä tuli:

Eli mä ostin leimailutaivaasta ton ihanan leimasimen ja ajattelin käyttää sitä. Leimasin sen versamarkilla ja sitte musta kohojauhe päälle. Sitte värittelin sen distress tusseilla. Taustalle laitoin ensin kuviopaperin mitä aloin maalaileen ja leimaileen. Sitten vähän pitsiä ja koristeita eli kukkia, metalli perhonen ja muita metalli juttuja. Sit ku sain niinku valmiiks nii tää ei ollu ollenkaa sellanen mitä mä olin ajatellu. Jotenki kaikki koristeet hävis tonne taustaan ei ollenkaan hyvä enkä tykänny tosta värisävystäkään mikä tässä on. Kuvakin on viel iha väärän värinen.

 
Sit mä aikani mietiskelin ja ajattelin et vedän kaiken päälle gessoa ja katon mitä siitä sitte tulee.
Tässä sama sitte gessottuna eikä se vieläkään oo sellanen ku haluisin. No tää saa jäädä tälläseks mulla on tuolla viel toine kehys jäljellä eli harjotukset jatkuu:) Ei ehkä pitäis yrittää tehä sellasta mitä täällä nettimaailmassa näkyy vaan tehdä sillä ihan omalla tyylillä.

 
Kiva kun kävit kattomassa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti