tiistai 10. syyskuuta 2013

Tällänenkin laatikko on tullu tehtyy...

....kuvat löyty tietokoneen kätköistä :) Siis onhan näitä tullu tehtyy nyt nii paljon et kaikki ei ollenkaan kerkee päätymään tänne blogiin mut muutama kumminki.

Tämäkin on niinku lokerikko eli taitaa olla tarkotettu teelaatikoksi. Kannessa on sydämmen mallinen aukko missä lasi. Tein tästä laatikosta vihreen sävysen vaiks toi vihree ei kuulu ihan mun lempiväreihin ja harvemmin tulee mitää vihreetä tehtyy.
Eli kannessa kukka koristeet pitsiä ja nauhaa. Kulmissa on kans tollaset metalli kulma koristeet mitkä oon värjänny vihreen sävyyn.

 
Edestä laatikko näyttää tältä eli leveämpi pitsi alla, sitten helminauhaa ja kirjottu nauha siinnä päälimmäisenä.

 
Nauhat kiertää taas samanlaisina koko laatikon ympäri. Jalat on puuhelmistä.

 
Kannen sisäpulella on vaan saman sävyinen paperi ja sitte koristenauha ton aukon ympärillä.

 
Lokerikko ittessään on tällänen. Oon maalannu vihreellä ja pohjalla samaa paperia. Lokeroitte seinämien yläreunaan liimasin koristenauhan kun se reuna ei näyttäny pelkästään maalattuna oikeen kauniilta.

 
Siinäpä tämä laatikko. Lisää varmaan pukkaa ja kiva kun kävit kattomassa.

2 kommenttia:

  1. Todella kauniita kaikki nämä rasiat! Aivan lumoudun niistä joka kerta, kun tulen katsomaan. Kertakaikkiaan ihania. =0)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ... noitten tekemiseen jää nii koukkuun tai ainaki mä oon jääny:)

    VastaaPoista