sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Vihdoin ja viimein....

... pientä joulukortti innostusta. Mä jo luulin et tänä vuonna ostetaan kortit kaupasta kun ei tuntunu olevan minkäänlaista mielenkiintoo joulukorttien tekoon... mut sit se iski.
Sunnuntaina sain aikaseks 14 korttii kertaheitolla:) Mun tään vuoden kortit on kyll nii simppeleitä ei mitään sen kummempii krumeluurei.
Mulperin Minnalta ostin noita ihania joulusia kuvia ja niistä se sitten lähti.

Nää on nyt sitte kaikki aikalailla saman kaavan mukaan väännetty. Eli kuviopaperi pohjalle minkä mä oon värjänny distress musteella vähän vanhan näköseks. Sitten kuvan alla on kartonki jonka reunat oon leikannu kuviosaksilla, ja siihen sitte laittanu kultasen kohojauheen. Sitten vielä joulutoivotus leima perään ja siinnä. Ei sen kummempii rimpsui tässä kortissa.

 
Sama juttu tässä kortissa. Tossa kuviopaperissa oli tollanen hauska reunus ( leikattu 12x12 paperista).

 
Tähän tuli laitettuu pari mulperi joulutähtee.

 
Hiukan pitsii ja rusettii lisänä.

 
 
Tässäkään ei mitään sen kummempaa.

 
Tässä toista kuviopaperii tuolla taustalla.

 
Eli eipä sen ihmeempiä oo nää mun kortit mut ei aina voi tehä nii kauheen ihmeellisii ainakaan mä. Musta noi kuvat on kyll tosi ihani.
Kiva kun kävit kattomassa :)

2 kommenttia:

  1. Ihania kortteja, tosiaan joulu tulee nopeasti, täytyy alkaa suunnitteleman kortteja. Tervetuloa kurkkaamaan blogiini! Arvontakin käynnissä ♥

    VastaaPoista
  2. Ihania :) ....tässähän tulee tulemaan ihan joulunodotusfiiliksiä.
    Ihania päiviä syksyysi t: hanna

    VastaaPoista