sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Yritin tehdä erillaisen laatikon mutt....

... ei siitä sit tullukkaa sitä mitä piti.
Mä ajattelin et olisin tehny sellasen vähä vähemmä romanttisen ja hillityn mut ku näistä tuppaa vaan aina tulemaan pitsisiä ja röyhelöisiä.
Ruskee on viel mulle aika vieras väri siis ei kuulu mun lemppareihin mut tällänen siitä tuli.
Eli päälikannessa ruskehtavan sävyset kukat. Kuva on kans ruskeesävynen.

 
Tässä laatikko edestä siinnä on tota helminauhaa ja ruskeeta pitsii. Toi pitsi on ihan liian tummaa ja tässä kuvassa se näyttää viel tummemmalta mut se oli ainoo mitä mun varastossa oli ruskeeta :)

 
Niinku aina pitsit kiertää koko laatikon. Nii ja noi paperit on Maja Desing papereita.

 
Kannen sisäpuolella samaa paperia ja sitte leimasin ruskeella kulmiin koristeet.

 
Sisältä laatikko on kans päälystetty samoilla papereilla.

 
Eli siinäpä tämä täll kertaa. Seuraava onki sit jottai mulle ominaisempaa eli vaaleenpunasta pitsii ja röyhelöö :)
Kiva kun kävit kattomassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti