tiistai 15. lokakuuta 2013

Oon vähän ahkeroinu...

... uusia laatikoita pukannu tulemaan. Pari on nyt päivitetty tonne murulanaskartelu feissari sivulle. Ne tulee tännekki näkyviin myöhemmin mut ekaks mutsille tehty laatikko.
Mutsilla oli seitemmänkymppis synttärit tossa kesällä (siis niit vietettiin sillon) ja annoin lahjaksi sellasen tuunaillun kellon. No se kello piti alunperin olla koristellussa laatikossa mut kiireist johtuen sitä en sitte kerenny saamaan valmiiks.
Tässä se nyt kumminki on eli parempi myöhään ku ei millonkaan:)

Eli tässä nyt päälikansi. Mutsin lempiväri on sininen ja tietty tästä laatikostaki tuli sininen. Tää laatikkohan on ihan pahvinen siis joku pakkauslaatikko jonka oon jostai rohmunnu. Ylensä tykkään tehdä noita puulaatikoita mut näin kierrättämälläki saa ihan kivoja juttuja aikaseks.
Mulla on tässä sinisävynen paperi päällä ja sitten kukkakoristeet nurkissa ja pitsiä reunoissa.
Kuvan oon ihan tulostanu ja sitte tehny siihen tollasen kehyksen.

 
Tässä vähän tarkempaa kuvaa koriste kuvasta.

 
Edestä näkyy et siinnä on pitsiä, helminauhaa ja sitte siinnä päällä viel tollanen kukka nauha. Sivun paperit on kans sinisävyset Maija Disaingin. Paperin reunat oon raastanu vähän rososiks ja sitte laittanu niihin silleen epämääräsesti gessoa. Ei ehkä näy kuvista mut tekee sellasen vähän vanhan näkösen.

 
Pitsit ja nauhat kiertää koko laatikon.

 
Sisällä samoja papereita ei sen kummempaa.

 
Ajattelin et tähän voi sitte säilöö jotai juttuja ja on sitte viel nätin näkönen. No teidän et mutsi tykkää:)
Siinnä tään kertanen laatikko ja lisää on tulossa:) Joulukorttejaki oon tehny aika läjän mut en niitä oo kuvaillu kun ovat nii saman tyylisiä kun noi aikasemmatki.
Kiva kun kävit kattomassa.

1 kommentti: