perjantai 6. kesäkuuta 2014

Kiirettä on taas pitäny.....

.... vähän liianki kanssa. Tähän aikaa vuodesta on ihan pakko jättää askartelut vähemmälle ja keskittyä piha hommiin. Mulla on tota tontii aika lailla tässä ja se vaa ottaa oman aikansa et kaiken saa kesä kuntoon.
Nyt kumminki oon muutaman tunnin viettäny tuolla askartelu nurkkaukses ja jottai sain aikaseksiki. Eli pitkästä aikaa kortteja. Tai onhan niitä kortteja tullu tehtyy mut kuvaaminen aina unhettuu.

Ihan ekana tässä on kortti, millä osallistuin Salon seudun askartelijoitten feissari ryhmässä Bingo haasteeseen. Tää oliki mun ihan eka bingo haaste, mun rivi oli pitsi-ressaus-2paperia. Tälläinen siitä sitten tuli ja kaikki jutut pitäis olla mukana.

 
Sitten kun pääsin vauhtiin tei muutaman kortin lisää. Kaikki on aika lailla saman tyylisiä, kuvat ja värit vaan vaihtuu. Eli tässä ruskea sävyinen onnittelu kortti.

 
Tässä sinisävyinen kortti ja musta toi tyttö on nii sulonen. Kuva on oikeesti 3D kuvia josta olen käyttäny vaan sen perus osan. Kaikki muut palat jäi käyttämättä.

 
Sitte tää on ehkä sellanen aikuisen menevämmän naisen onnittelukortti. Musta toi kuva oli ihan hauska ja tekstiki sopii siihen.

 
Herkkä ruusuinen onnittelukortti.

 
Tästä kukkakuvasta tykkään kans tosi paljon. Musta noi unikot on vaa nii kauniita. Tähän korttiin oon käyttäny sivuun tollasta pellava kukkasta.

 
Eli siinnä tään päivän satoa. Mä luulen et nyt kun on taas saanu pään auki, voi syntyy enemmänki kortteja. Kunhan on vaan välillä noita sadepäiviä että voi hyväl omaltunnol tehä jottai muuta ku piha hommii. Mutt täss kaikki täll kertaa ja yritän taas päivitellä mahdollisimman pia.
Mukavaa kesän jatkoa kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti