tiistai 22. heinäkuuta 2014

Pari pienempää juttua ....

.... oon saanu aikaseks jotain ihan pientä vaan täll kertaa, mut laitetaan neki tänne.

Eli koristeltu ompelukehys. Oon tälläsen tehny jo aikasemminki mut nyt tei sitte toisen. Vähän erillainen ku edellinen mut samalla teemalla mennään täänki kanssa.
Pitsejä, kukkia ja Graphic45 naisen kuva. Tässä kans tollanen metalli juttu koristeena. Ai nii ton kehyksen oon ensi gessonnu ja sitte laitoin siihen krakleeraus lakan jonka päälle ruskeeta akryylimaalii. Siitä krakeloitu ihan kiva vanhan näkönen kehys.

 
Sitten pullon muodonmuutos. Tälläsen vanhan pullon löysin saaristo matkalta. Mulperin Minna mulle vinkkas tään jutun joka siis on ollu tuolla G45 sivustolla kans. Eli tässä pullo alkuperäsessä muodossa.

 
Tässä sitte se mun tuunattu versio. Pullo on ekana gessottu ja päälle akryyli maalia. Sitte vähän inkkiä antamaan vanhaa vaikutelmaa. Kuvan oon liimannu pullon kylkeen, vähän pitsiä ja kukkaa nii siinnä se. Kivasti koristaa nyt meijä verannan pöytää. Näitähän voi sittte tehä erillaisista ja muotosista pulloista tai mistä tahansa lasipurkeista. Kiva pikku yksityiskohta sisustukseen.

 
Siinnä kaikki taas täll kertaa, kiva kun kävit kattomassa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti