lauantai 19. heinäkuuta 2014

Pitsi kapsäkki....

.... on mun toinen ihana kirppislöytö. Nyt kävi vaan nii et olen ottanu tästä ennen kuvan kans mut jostain syystä jossain vaiheessa se on hävinny eli mulla ei ole kuvaa kun valmiista kapsäkistä. Yritän nyt vähän selittää millanen se oli.
Eli pinnaltaan sellasta pahvia mitä noi ennenvanhaset matka laukut oli. Väriltään sellanen perus ruskee, aika kulahtanu. Noita sulkijoitakaan ei ollu ku yks jäljellä mut se ajaa kyll ihan asiaa eli kapsakin saa pysymään kiinni ihan sujuvasti. Mulla oli heti käyttötarkotuski valmiina eli säilyttelen tässä kaikki pitsi liinat ja paksummat pitsit mitkä oon hankkinu (kirppareilta) ihan askartelu tarkoitukseen. Siihen tää on just passeli.

Tässä tämä nyt on. Tää on niinku matkalaatikko mut vähän eri mallinen ja kantokahva on tossa päällä. Harmi et mulla ei sitä alkuperäis kuvaa ole mut näillä mennään. Eli ekana gessosin koko helahoidon päältä päin paitsi noi ruskeena näkyvät nurkka vahvikkeet. Sitten kiinnittelin siihen tollasta pallollista servettiä päälle (sinistä kuinkas muute :) ) Etureunaan kiinnittelin pitsin ja päälikanteen kanssa.

 
Tässä näkyy koko päälikansi kokonaisuudessaan. Eli oon siihen kiinnittäny itte tehtyjä kangas/pitsi kukkia. Noi kukat on tehty kaiken maailman pitsin ja nauhan pätkistä.

 
Tässä vähän tarkempaa kuvaa eli kangas kukkia ja on tossa muutama valmis silkkikukkaki. Sitten tietty vähän helminauhaa ja kaikkee sekalaista mitä tuolta mun varastoista on löytyny.

 
Edelleen lähikuvaa. Tossa vasemman kulman isossa kangaskukassa on keskustana vanhakorvakoru ja kirppislöytö seki.

 
Oikean kulman kukkasessa on sen korviksen toinen pari keskustana.

 
Sitten siinä on maailmalta Renea Bouquets etsy kaupasta ostetut perhoset. Toi pitsejä kyltti on ihan vaan kartongille liimattuja pahvi kirjaimia jotka oon vähän tuunaillu.

 
Tässä kapsekki sisältä ja niinku näkyy et sisäosille en oo tehny mittää. Mä tiedän et joku ei tykkää et tälle olis tehty yhtään mitään mut ei toi ulkokuori ollu ollenkaan nii siisti mitä sisäpuolelta. Niinku kuvasta näkyy niin tämäki on jo otettu käyttöön ja hyväks havaittu. Kannatti jälleen kerran kierrellä kirppareilla ja tämän aarteen hinta oli 10e eli ei paha ollenkaan.

 
Siinnä sit taas tämä tällä kertaa kiva kun kävit kattomassa ja lisää tulee:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti