lauantai 19. heinäkuuta 2014

Uusi laatikosto askarteluhuoneeseen...

.... löyty kirpparilta. Mä olen nii onnellinen tästä löydöstä, tää on nii mun juttu. Paljon laatikoita mihin saa sitte taas noita tavaroita järkättyy.
Tietty se piti vähän tuunailla ennen ja vieläkään ei ole kokonaan valmis kun puuttuu osa vetimistä. No hiljaa hyvää tulee ja kyllähän se silti jo käytössä on.

Tässä tämä aarre nyt sitte on alkuperäsessä kuosissaan. Eli paljon laatikoita. Alunperin siihen on joku rakentanu lisä seinät joka puolelle, ja tarkotus on ollu et saa noi kaks ylimpää leveää laatikkoa siihen kanssa. No me purettiin tilansäästön takia ne lisä seinät, eli sitten lähti leveä laatikkokin pois mut ei haittaa. Nyt laatikosto vie vähemmän tilaa.

Tämähän on puinen ja joka laatikossa oli tollaset nimi telineet jotka mä kyllä sitten poistin. 

 
Laatikoissa oli sitte sisällä tollaset kankaalla päällystetyt pohjalliset mitkä jouti kans hävitykseen. Mä en tiedä että mitä näissä on alunperin säilytetty, ehkä rahoja kun jostain välistä löyty kymmen penninen :)

 
Tässä nyt sitten lopputulosta. Mun piti alunperin kuvata tää tossa keittiön pöydällä mut ku kiire oli saada paikalleen niin näkyy nyt sitte näissä kuvissa kaikkee muutaki. Eli mä maalasin koko hoidon sinisellä akryylimaalilla. Tää sininen sävy on sellast antiikin sinistä vaikka ehkä näissä kuvissa näyttää vähän vihertävältä. Se on taas toi valaistus ku muuttaa värejä.

 
Sitten päälystin noi laatikoitten etuseinät Maija Desing papereilla missä sinisävysiä ruusuja. Se on yks mun lempi papereista. Vetimet sain sitte vaan osaan laatikoista kun niitä ei mulla ollu tarpeeksi enkä kaupastakaan saanu. Onneks Mulperin Minna on luvannu niitä lisää hankkia nii saan kaikkiin laatikoihin vetimet. Mulla olis ollu toisenlaisii vetimii lisäks mut niihin ei saa tota kyltii ni en niitä sitte laittanu.

 
Tässä sitte vielä lähikuvaa et käytössä on jo. Kaikissa laatikoissa ei viel oo tavaraa mut eipä noita montakaan enää tyhjänä ole. Joka tapauksessa tosi ihana löytö ja hintaki oli vaan 10e

 
Mut siinnä tää tällä kertaa. Meitsi jatkaa täällä tuunailuja ja yritän päivitellä sitä mukaa kun saan juttuja valmiiks. Näi lomalla on aikaa nii valmistaki tulee :) Kiva kun kävit kattomassa.

1 kommentti: