maanantai 28. heinäkuuta 2014

Tässä hommassa oon ihan alottelija....

.... mutta muutama uus skräppisivu on tullu tehtyä. Mulla on vielä ihan hakusessa toi tyyli millä teen ja muutenkaan en oikeesti tiedä et miten "kuuluis" noita sivuja tehdä. Mottona tässäki hommassa on ollu niinku kaikessa muussaki et mikä omaa silmää miellyttää ni se on hyvä.

Nää kaks ekaa sivuu kuuluu oikeesti samat tarvikkeet vaihtoon. Mä en nyt kylläkään muista et kenen tarvikkeista mikäki on tehty ja yhdet tarvikkeet on vielä tekemättäki. Tää kesäloma on jotenki sotkenu suunnitelmia.

No tässä kumminki aika tällänen pelkistetty versio, kuvassa veljeni on poikansa kanssa lähdös mopo ajelulle.

 
Tää on kanssa samat tarvikkeet vaihdosta aikaansaatu ja nää taitaa olla mun omat tarvikkeet. Nyt ku katon tälleen kuvana niin tohon taustapaperiin olis voinu laittaa enemmän jotai kuvioo. Itteasiassa siinnä onkin mut se ei vaan näissä kuvissa näy. Kuva on vuosien takaa häämatkalta.

 
Tää onnistu omasta mielestä jo paljon paremmin. Näähän on tässä aikajärjestyksessä eli ekana oleva ekana tehty. Tietty onnistumiseen vaikuttaa se kans et oon itte valkannu tarvikkeet ja paperit, on niinku enemmä mun tyylinen. Tässä veljenvaimo veljepojan kanssa.

 
Sitte tää vika muuten kiva mut toi kihlaus teksti tarttis olla eri värinen mut senhän voi vielä muutta. Tääki kuva vuosien takaa eli mun kihlajais kuva. Tai siis kuva otettu sillon ku mentii kihloihin.

 
Siinnä kaikki tällä kertaa, jotai muuta ku laatikoita:) Kiva kun kävit kattomassa.

1 kommentti:

  1. Nää on kyllä jotensakki niin hienoja! Toi ykkönen on kaikin pouolin mun mieleen :)

    VastaaPoista