lauantai 3. tammikuuta 2015

Kori sai uudet koristeet....

.... pintaan. Mä olen jo aijemmin saman mallisen korin tuunaillu omaan käyttön ja toinen oli viellä jäljellä. No tänään otin sen korin käsittelyyn ja laitoin uuteen uskoon.
Tää kori on mulla ollu koko ajan käytössä eli säilytän siinä nauhan ja pitsin pätkiä joita pääasiassa käytän kangas kukkien tekemiseen.

Tässä kori siis alkuperäsessä kunnossaan eli ihan pitkän mallinen perus kori.

 
Tässä sitten valmis versio. Eli mä ensin gessosin pinnan ja maalasin hennon vaaleen punaseks. Sitten aloin vaan kiinnittelemään kukkasia.

 
Ekana kiinnittelin muutaman itse tehdyn kangaskukkasen. Sitten siinä on paperi ruusuja, isot keltaiset on sellasta pehmeetä materiaalii. Sydän koriste on tossa keskellä ja toiseen sivuun liimasin pikkasen nallen ja toisessa sivussa kurkistelee kello. Kauheen tarkkaa kuvaa noista ei erikseen saa kun se on tollanen aika runsas :)

 
Tohon yläreunaan kiinnitin pitsin mutta sisäpinnalle en tehny mitään koska se ei kumminkaan olis mihinkään näkyny.

 
Tässä sitte viel kuvaa millasessa käytössä se mulla on.

 
Kiva kun kävit kattomassa ja päivittelen lisää kun kerkeen ja saan juttuja valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti