sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Lauantain Gesso kurssi

Olin siisMulperin Minnan järkkäämällä Gessokurssilla. Kurssin vetäjänä oli Paperiliittimen Riikka. Riikalla oli muute mukana tosi mahtavia skräppi sivuja kyll meitsi saa viel pitkää harjotella et pääsee ees lähelle sellasta. Mut niitä ku kattelin nii tuli kyll kauhee into ruveta sellasiaki tekemää.
Meitä oli siellä kymmenkunta naista ja kaikilla kauhee into oppii ja kokeilla. Toi Gesso oli mullekki iha uus juttu ja oli tosi kivaa oppii käyttämään sitä.
Mä oon jotenki omas rauhas touhuuja eli mun tekele on siis varsinaine tekele miss ei oo päätä eikä häntää. Mut sain kumminki yhteen sivuun kokeiltuu kaikenlaisii tekniikoi ja nyt niitä voi sitte omalla ajalla jalostaa.
Oli muuten kans tosi kiva kokeilla erillaisia väri mistejä. Mä oon tehny niitä itte Distress inkin litkuista mut Riikalla oli mukana erillaisii ja paljon voimakkaaman värisiä eli sellasii täytyy kyll tulevaisuudessa hankkii. Noi voimakkaat värit on kyll mun juttu enemmänki ku hillityty värit.
Mut tässä on nyt tää mun tekele :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti