sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Pari skräppäys sivua...

...vai onks nää niinku leiskoja??? mene ja tiedä skräppisivuiks mä niit nimitän :)
No joka tapauksessa eilisen kurssin jälkeen innostuin entisestään noitte skräppi sivujen tekemisestä. Mä oon jo aikasemmi pari sivuu kokeillu ja ne meinasin tänne laittaa.
Mull ei ollu mitää käsityst et miten homma pitäis tehdä mut tälläsiä sain aikaseks.

Tää eka on tällänen askartelu aiheinen eli omast työpöydäst läpsäsin kuvan ja siitä lähettiin liikkeelle. Mä oon tähän ommellu käsin noi paperit kiinni ja toisessa kulmassa on koristeena silkki nauha kirjontaa. On leimailuu ja stanssailuu. Tolle tausta paperille en oo tehny mittää mut nyt ku ajattelen nii gessolla olisin kyll vähä pehmentäny taustapaperii :)

 
 
Tää toinen kuva on kummitytöstä. Musta toi kuva on nii ihana et halusin siitäki tehä tälläsen sivun. Siihien oon sit käyttäny kaikenlaist koristetta, nauhaa, pitsii, kukkasii,ym.ym... Luonnossa tääki näyttää nii pal mukavammalt mut on vaa tyytymine näihi mun valokuvauksii.
 
 
Eli siinnä nyt nää mun skräppäilyt ja lisää on tulossa. Mukava kun kävit kattomas.

1 kommentti:

  1. Suloisia sivuja molemmat (skräppisivuja tai leiskoja, molempia nimi käytetään) :-)

    VastaaPoista