sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Hitaasti mut varmasti...

... valmistuu näitä skräppisivuja tästä pajasta. Tässä on nyt viimeisin sivu mikä tein tossa viime viikolla. Mulla on nii harjotus asteella tää juttu eli sommittelu sun muut on iha hakusessa, mut oon ajatellu et jos se omaa silmää miellyttää ni riittää mulle.
Tässä on pari vauvakuvaa meijän kummipojasta. Sällihän on nyt jo koht 3v eli täytyy varmaanki koht uus sivu tehä kun muksut muuttuu ja kasvaa nii kovaa vauhtii.

Tässä nyt kokonaisuudessaan sivu eli kaks kuvaa. Tein tästä tietty sini sävysen ja taustapaperi on Graphic45 Bird Song  paperikosta se on nii yks mun suosikeista.

 
Tein tohon kuvan viereen tollasen kukka köynnöksen tapasen. Noi kukkaset on ostettu Wild Orchid craftista, siellä on nii sio valikoima kukkasia. Mulperin Minnalta oon hankkinu tollasia sydämmen mallisia "doileja" niitäki on kiva käyttää just tälläsis hommis.

 
Samasta paperikosta leikkasin noi paperi lyhdyt ja narun sitte vaa piirtelin tohon.


 
Tossa sivussa viellä pieni lorun pätkä.

 
Kiva kun kävit kattomassa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti