sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Mähän oon ihan hulluna kukkasiin niimpä.....

.... niitä täytyy sitte ostaa ja loput tehdä itte. Viime päivinä tai oikeestaan iltasin oon istunu ja vääntäny kukkasia. Se on mukavaa puuhaa ja voi tehä samalla ku kattelee vaiks leffaa.
youtubesta mä tietty bongasin täänki kukkien teko ohjeen ja tässä tulosta.

Mä kun tykkään kaikest värikkääst ni tietty kukatki on värikkäi. Alumperin oon tehny noi valkosista paperikukista (kuva tuolla alhalla) sitte oon tehny Distress Ink nesteistä lientä mihin vähä kimalletta joukkoon ja niillä sitte värjänny kukkaset.
 
Tässä hiukan lähempää kuvaa.
 
Tässä on sitten taas etualalla noita ruusun nuppuja. Niitä alko syntymään ihan vaa kokeilemalla. Eli kukka leikkurilla leikkasin kukan ja vähän pienemmällä sitte vihreestä kukan mikä toimii siinnä nupun alla vihreenä. Rautalangan päähän siemenhelmi ja sitte vaa sormissa pyöritellään nupuiksi.
Oon käyttäny tollasta vähän ohkasempaa paperia tai ei se varmaa ohkasempaa oo mut pehmeempää.
Noita nuppuja mulla ainaki menee paljo nii kätevää ku voi ittekki välill tehä tarpeen mukaa.



Tässä on viel kuvaa et mistä kukista mä oon noi yläpuolella olevat kukat rakennellu. Mä oon käyttäny noita pienempiä kukkia mut jos haluu vähän isompia nii noi samat mut isommat käy niihin.
 
Kivaa taas kun kävit kattomas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti