tiistai 1. heinäkuuta 2014

Kätevä säilytys jutska....

.... mun pöydällä on tällänen. Siis mä oon jo aikoja sitte nähny tälläsen täällä netissä jossain ja se on jääny tonne päähän muhimaan. No kerran sitte kirpparilla törmäsin tollaseen alustaan ja hintaaki oli vaan kolme euroo nii pakkohan se oli ottaa mukaan.
Noita alustoita saa kait ostaa ihan ikeasta mutta hinnasta en tiedä.
Joka tapauksessa mä päälystin sen paperilla vähän pitsiä reunaan ja valmis. Siinnä on nyt sitte kaikki tärkeimmät työkalut, mömmöt ja tilpehörit kätevästi otettavissa. Eli toihan on sellanen pyörivä toi alusta eli pyörittämällä saa kaikki sieltä takaakin otettuu. Aika iso on toi alusta et siihen mahtuu paljon mut tietysti vie myös ison tilan pöydästä.

Eli tässä tää koko komeus on. Pyörittelin sitä ja kuvasin nii näkyy et kuin paljon siihen oikeesti mahtuu tavaraa. Ainut ongelma mulla on ton kanssa et kun kissat välillä käy pöydällä ja tavaroita siirtyy nii sitte täytyy varmistaa et levy edelleen mahtuu pyörimää :) mut muuten oon tykänny kauheesti.





 
Siinnä kaikki täll kertaa kiva kun kävit :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti